Fredag

I fredags fyllde jag år och morgonen startade med frukost på sängen som älsklingen och barnen kom med och jag fick present, en jättefin guldring med tre diamanter i.
Jag och tjejerna tog sedan en promenad medans Daniel och Fenix klippte gräset.
Vi åkte sedan till Sundsta och åt lunch på en Liten smula samt hämtade tårtan som jag vann därifrån för en tid sedan.
På eftermiddagen kom mormor, morfar, morbror Martin, Théres, farmor, farfar och farbror Mikael hit och firade mig. Jag fick pengar och presentkort, toppen! Vi bjöd på kantarelltoast, portestek samt tårta.
Kvällen avslutades med en promenad och Fenix badade i djupsjön med Martin och Théres.
 
 
Min fina ring
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0