Torsdag

I torsdags efter dagislämningen så åkte jag och Maiden till Yvonne där vi alla gick en promenad. Efter promenaden tog vi en fika och sedan vart jag även bjuden på lunch där, trevligt! Jag hade med mig lite kläder till Leo som Fenix vuxit ur och jag fick med mig kläder hem till våra tjejer som Niva vuxit ur. Perfekt!  
På eftermiddagen gick vi ner till dagis och hämtade dem andra trollen och det vart lite utelek innan vi gick in och lagade middag.
 
 
Mys i gymmet i onsdags
 
Pappamys
Nattsaga
Promenad med Yvonne
Maiden sussade gott i vagnen under tiden
Leo kollar på Rio
Trött tjej
På väg och hämta syskonen
Mellis ute
 
Mys
Mys i solen på golvet
Trött tjej
Sitter i fåtöljen och väntar på bad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0