Torsdag

I dag åkte jag och Maiden in till Norrtälje för att äta lunch med Carro, jag hade bokat bord på Ett Glas och tur var det för det var proppfullt där! När vi satt oss till bords så dök Cribbe upp, vår tatuerare. Han skulle få sitta vid bardisken och äta men självklart fick han slå sig ner vid oss. Det vart en trevlig lunch som Carro bjöd på, så snällt!  Maiden tyckte att Cribbe var en helfestlig typ och skratta åt han mest hela tiden. Efter lunchen gick vi till Cribbes studio där både jag och Carro bokade tid. Den 3:e maj fick det bli, härligt!
Hämtade upp trollen på vägen hem och nu har vi myst i sängen stund. Det är så regnigt och ruskigt ute så nu ska vi gå ner och tända en brasa innan vi börjar med maten.
 
 
Besök av Pelle Svanslös i morse
Sussar gott innan lunchen
Redo för norrtälje
 
Smaskig kantarellsoppa
Hälsar på Cribbe
 
 
Bästa gudmor Carro
Mys hemma
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0