Tisdag, Onsdag

Maiden är inne i en växtperiod och äter hela tiden, det känns som om hon gått upp flera kilo sedan sista vägningen. Damen äter även mycket under natten och igår natt var det ett väldans ätande vilket resulterade i att damen var väldigt trött på dan och sov mest. Jag passade också på att vila lite.
Det vart lek ute efter dagis och efter det middag. Jag plockade fram en korg med Fenixs och Coronas gamla bebisleksaker till Maiden. Visst, hon undersökte och plockade lite med sakerna men var inte ens i närheten så intresserad av sakerna som Fenix och Corona var, haha!
Efter lek med dem nygamla leksakerna vart det dusch och sedan nattning.
I dag innan dagis hittade Corona en låda med massa skor som jag tog fram igår. Jag ska gå igenom vad som finns och vad som behöver inhandlas. Corona var så lycklig och hoppade ner i lådan och började prova! Haha, hon befann sig i himmelriket! Skotokiga lilla dam, hon fullkomligt älskar skor! Hon går hellre in i skoaffären än leksaksaffären.
Efter att vi lämnat trollen på dagis så åkte vi hem och mös en stund innan Maiden ville sova en stund. Medans hon sov bäddade jag rent alla sängar samt tvättade alla sängkläderna i omgångar, blir ju lite granna!
Nu har Maiden precis vaknat och ligger och myser i mitt knä. Ska hämta dem andra trollen om en stund och sedan blir resten av dagen fylld av bus kan jag tänka mig.
 
 
 
Mys med brorsan
 
Tröttis
 
 
Vill inte riktigt vakna till
På rymmen
 
 
 
Ute efter dagis
 
 
 
 
 
 
 
Mys
 
 
 
 
 
 
Massa nya leksaker
 
 
 
Provar skor!
 
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0