Söndag, Carros födelsedag

Söndagen började med en promenad. Daniel fixade sedan lite ute på tomten och jag fixade här inne. Städade av lite, dekorerade tårtan och förberedde maten. Jag gjorde potatisgratäng och Daniel fixade med köttet som skulle grillas. Carro som fyllde år och tjejerna kom vid fem. Vi åt middag och sedan körde Carro snabbt in Lova till musikalträningen och kom sedan tillbaka. Corona mös och busade med Nea mest hela kvällen, så mysigt! Farmor, farfar och farbror Mikael kom och åt tårta med oss, perfekt så tårtan fick gå åt lite.
Det vart ett supertrevligt avslut på veckan. Grattis igen kära, älskade vän!
 
Promenad
 
 
 
 
Tårtdags
 
 
 
 
 
 
 
 
Ute och fixar
 
Barnen redo för att fira Carro
 
 
 
Äntligen är dem här!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0