Söndag

Idag fyller vårat lilla troll 4 månader, grattis hjärtat!
Jag och Embla började morgonen med en promenad och efter det tog jag och Fenix en dusch.
Jag och barnen åkte sedan till Enid och Hans där barnen fick klappa och mata lamm, gud så söta! Det vart även en fika innan vi åkte hem igen trevligt!
Jag har nu bakat en kladdkaka och straxt är det dags för middag hos farmor och farfar. 
Gröt igen
Morgonpromenad
 
Stora tjejen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hos lammen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fika
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0