Onsdag

Corona har hostat i sömnen i natt så det har inte blivit så mycket sömn för mig. Jag vaknar av minsta lilla ljud. Hon var i alla fall pigg i morse och ville gå till dagis. Hon är snorig men hostan var borta i morse.
Jag och Maiden har idag varit i Söderbykarl och hälsat på Erika som var hos sina föräldrar, hon har sina hästar där. Vi fikade först tillsammans med hennes mamma. Erika hade bakat sockerkaka, kanongod och fortfarande ljummen. Efter fika och massa snack gick vi ut och kikade på hästarna, myskankorna och hönsen.
Efter besöket åkte vi hem igen, hämtade upp trollen på dagis på vägen hem.
Hemma vart det mellis och utelek innan middagen. Farmor har varit i Stockholm idag och kom förbi en sväng med ett fint ljus, muffinsformar och en bok till Corona, tack snälla.
I kväll blir det mys framför tv:n, först finalen i Sveriges mästerkock och sedan Grey´s anatomy.  
 
Försökt sminka bort dem mörka påsarna under ögonen efter en vaken natt
Lillskruttan
Framme hos Erika
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mellis
 
 
 
 
Daniel tycker jag tar stora portioner, haha!
Från farmor
 
 
 
 
 


Kommentarer
Carina

Ser ut som om ni hade en bra dag =)

2013-04-13 @ 09:25:41
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0