Onsdag

I går förmiddag vart det tvätt och plock här hemma. Maiden låg i gymmet och lyckades för första gängen vända sig från rygg till mage, så duktig tjejen. Hon är ungefär 2 veckor tidigare med att klara det än sina syskon. Skojigt att dem utvecklas relativt jämnt allihopa. Får se om den här lilltjejen går på sin 1-års dag också som dem andra två.
Efter att vi hämtat på dagis som kom Erika och hennes son Emil hit på fika och lekstund. Emil är åtta år och det är så skoj att se hur Fenix ser upp till äldre barn. Dem byggde duplo och spelade fotboll tillsammans. Corona fikade mest hela tiden, haha, lik sin mor!
Vi gick ut en stund och lekte också, det var blåsigt men varmt och soligt! Maiden fick prova gungan en stund, var skoj tyckte hon men det var jobbigt med solen i ögonen. Kanske ska vända på gungställningen.
När Erika och Emil åkt hem så lagade jag mat och sedan vart det dusch för barnen innan läggning.
 
  
Lyckats vända på sig!
 
 
 
 
 
 
Fika med Emil och Erika
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såg blåsippor på kvällspromenaden med Embla igår.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0