Måndag

I morse tog vi en morgonpromenad och under promenaden fick jag ett meddelande från Erika som ville komma och fika. Självklart! Vi hann nästan precis hem när hon dök upp.
Det vart fika, bus och massa prat! Trevligt som bara den!
Efter besöket började jag med middagen och sedan vart det till att tvätta lite.
Middagen är nu avklarad och barnen busar. Maiden sitter i mitt knä och Daniel jobbar fortfarande.
 
 
Skoj i gymmet
 
Redo att gå promenad
 
 
Roligt att fika
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fenix har klätt på sig själv
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0