Måndag

 I måndags var alla barnen hemma som vanligt! Vi började morgonen med en promenad och sedan bakade vi en tårtbotten , Fenix ville ha en chokladbotten. Jag gjorde sedan en hallonmoussefyllning och en nougatfyllning som barnen hjälpte mig att lägga på tårtan.
Det var så tråkigt och regnigt väder hela dagen så vi fick hålla oss inne. Barnen hjälpte som sagt till med tårtan och så lekte vi med lera en stund.
Till middag vart det spenatsoppa. Corona älskar det! Hon fick i sig fyra tallrikar , helt otroligt!
 
 
Tårtbotten på gång
 
 
 
Dags att göra dekorationer
 
 
Hallon
Nougat
 
 
Får den bästa hjälpen av båda barnen
 
 
 
 
Lillstumpan vill mer och mer sitta upp
 
 
 
 
Middag
Smaskens
 
 Lek med lera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0