Fredag

I fredags förmiddag förberedde jag lunchen, Carro kom nämligen på besök och åt lunch med oss, trevligt! Det vart ost- broccoli- och skinkpaj med sallad och bröd till och till efterrätt en mjölkchokladkladdkaka med vitchokladmousse och rödvinbärssås. Carro busade med alla barnen som älskar henne! Så roligt att se!
På eftermiddagen åkte jag och Corona in till Norrtälje för att lämna Embla till mormor och morfar, när vi kom hem igen var Daniel klar med middagen!
Farbror Mikael kom förbi en sväng på kvällen och fikade och spelade lite grävmaskinspel med Fenix. Han fick även blåsa en hel del såpbubblor!
 
Carro på besök
 
 
 
 
 
 
 
 
Hos morfar
Mikael på besök
 
Snälla, får man en kaka?
Corona matar sin docka
Maiden vill också vara med och bläddra i nattsagan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0