Annandag påsk

Då var sista dagen på den här påsken snart över. I morse bakade jag kanelbullar, vaniljbullar och browniemuffins. Farfar har varit förbi en sväng och fikat. Maiden har legat i gymmet och tränat på att vända sif från rygg till mage, hon kämpar och kämpar men snart så kommer hon nog runt!
Vi har varit ute en stor del av dagen i det vackra vädret. Så himla mysigt att våren närmar sig. Nu är det ju äntligen April oxå!
 
Skrattar åt pappa
Bak
Fenix smakar på muffinssmeten
 
Träning
 
 
 
 
Vill gärna sitta upp
Försöker vända sig
 
 
Ute och leker
 
Kör bort lite snö från tomten
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0