Torsdag

I vanlig ordning gick jag och barnen till dagis i morse. Fenix var nöjd över att komma dit och började leka på en gång.
När jag kom hem igen vart det lite mys med Corona innan det var dags för henne att sova. När hon somnat bakade jag en äppelpaj och sedan tittade jag och Daniel på en film.
Runt halv ett kom Carro och Lova hit, Lova var så fin, hon hade tagit skolkort idag.
Vi åt tacolunch och efter lunchen åkte jag och hämtade upp Fenix. När jag kom hem igen fikade vi med äppelpaj. Det vart massa prat och mys innan dem åkte härifrån igen.
Familjen tog en promenad ner till Södersvik och runt lite, det var ju så härligt väder! Vi såg en älg på vägen hem som Corona tyckte var jättespännande!
När vi kom hem fick barnen middag, jag och Daniel var ganska mätta efter maten så vi tar nog något lättare att äta senare.
Daniel har gått till farfar en sväng för att lämna en spegel och barnen busar för fullt här hemma.
 

Fenix pratar med fölet på vägen till dagis
 

På dagis
 

Lunch
 

Paj
 

Snälla pappa får jag smaka äppelpajen!
 

Smaskens!
 

Två små barn är väldigt intresserade av vad Lova gör
 
Mys med Lova
 
 
 
 
 
 
 

På promenad
 
 
 

Älgen
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0