Tisdag

Idag har jag städat av här hema och fixat lite. Efter dagis så kom Marie, Liam och Linnéa hit och fikade och lekte. Barnen tyckte det var jätteskoj! Daniel kom hem tidigare från jobbet då han har ganska så ont i sina bihålor. Han fikade med oss och busade lite barnen.
Efter ett par timmars busande var det dags för dem att gå hem.
Daniel hade med sig en jättefin orkidée hem, det tog ett tag för mig att komma på att det var vår 3-åriga förlovningsdag. Tack snälla hjärtat för den fina blomman och förlåt att jag är så glömsk! Älskar dig!
Det vart fläskfilé och rotfruktsgratäng till middag. Jag har nu duschat Fenix och han och Daniel ligger på sängen och tar det lugnt och tittar på film. Corona springer runt här hemma och dansar till musik!
När barnen somnat blir det en lugn myskväll!
 

Så hät glad blir man i det härliga vädret
 

Corona kröp in bakom grillen och fastnade
 
 

Gullungen!
 

Solhatten på när vi hämtar Fenix
 

Fika
 
 

Lek
 
 

Pappas skor är populära!
 
 
 
 
 
 
 
 

Min fina blomma
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0