Tisdag

I går hade vi en relativt lugn dag här hemma. Fenix var på dagis och när Corona vilade så passade jag på att fixa med diverse papper här hemma och sorterade och ringde lite. Fenix var så söt när jag lämnade honom och undrade om jag behövde en kram innan jag gick hem, hihi! Självklart behövde jag en myskram!
När vi hämtat Fenix på dagis vart det mellis och sedan fick barnen busa här inne medans jjag bakade hjärtformade tekakor till mina hjärtan. Dem var perfekta att ha till soppan som vi åt till middag.
Efter middagen vart det en sväng med familjen till norrtälje för att handla lite. Barnen somnade sedan som stockar när vi kom hem!
 
 
På väg till dagis
På väg för att hämta Fenix
 
Gullungarna vill hålla varandra i handen
 
Smaskiga tekakor till mina hjärtan!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0