Söndag

Idag åkte familjen iväg till Gustavsberg för att gå på båtmässa. Vi åkte waxholmfärjan dit och på hemvägen tog vi bilvägen hela vägen.
När vi kom fram började vi med att äta lunch och sedan gick vi runt och tittade på alla båtar och saker.
På hemvägen stannade vi snabbt vid barnens hus för att kika lite på barnvagnar men det var inget som föll i smaken. Har hittat en på nätet som finns inne i stockholm så vi får väl kika på den när vi har svängarna förbi. Det är ju ingen brådska ännu. Vi handlade i alla fall en väghyvel till Fenix och två pyjamaser till Corona.
När vi kom hem bakade jag två hälsolimpor. Daniel håller nu på i båten och pysslar. Om en stund ska vi till farmor och farfar och äta middag och efter det kommer morfar och lämnar Embla.
 
Trött tjej på väg på båtmässa

Fenix kollar på film
 

Färjan
 

Fenix fick sitta i mitt knä och spana ut när vi åkte färjan
 
 

Lunch
 


På mässan
 


 
 
 
 
 
 
 
 

Trötta barn på väg hem
Nybakat bröd
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0