Söndag

I går var vi ute och busade mycket, det var riktigt härligt väder! Jag var i sig inne en stund och bakade tunnbröd.
På eftermiddagen följde vi alla med till kyrkogården för att tända ett ljus för Cecilia. Vi gick sedan en promenad och tittade på skolan där Fenix och Corona kommer gå så småningom, det är ju några år kvar i alla fall!
När vi kom hem vart det mer lek ute. Daniel ordnade en stund med båten och jag och Fenix bakade en kladdkaka med massa gott i.
På kvällen åt vi middag hos farmor och farfar. Fenix fick ett fodrat galonset, Corona fick två pyjamaser och lilla bebben fick bodysar. Tack snälla. Dem fick även varsin boll och Fenix fick en liten lastbil.
På kvällen kom morfar hit och lämnade Embla som varit hos dem sedan i tisdags.
Jag och Daniel hoppade sedan ner i soffan och tittade på tv.
Morgontjej
Morgonmys

Här om dan fick Corona en cykel av farmor oc h farfar
Fenix fick den här sopbilen
 

Nybakat tunnbröd, kanske inte dem vackraste men goda!
 
 

Ute och leker
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Fenix tänder ljus med farfar för faster
 
 
 
 

Här kommer barnen gå i skolan så småningom
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hemma igen
 

Smeten till kladdkakan var god
 

Syskonmys
 

Var är Coronas mage?
 
 

Akrobatik i soffan
 
 
 
 

Gullungar

Glass hos farmor och farfar
 
 

Coronas
 

Bebisens
 

Fenixs


Kommentarer
Carina Helmersson

Jag är nog hemma på fredag för att dagis är stängt. Ska vi träffas då?

2012-09-10 @ 15:08:52
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0