Onsdag

I går mötte vi upp Jessika och hennes tjejer och så hade vi sällskap till dagis.
När jag och Corona kom hem igen så tvättade vi lite och vek tvätt. När hon sedan sov så rensade jag och sorterade Fenixs garderob, skönt!
Det var meningen att jag , Marie och Jessika skulle skulle fika i södersvik igår. Vi möttes upp utanför oss och så gick vi tillsammans ner till bageriet men dem hade ändrat till hösttider så det var stängt. Vi fick ta en promenad istället innan vi gick och hämtade upp barnen.
När vi kom hem gick vi ut och lekte, jag passade även på att dammsuga en sväng.
När Daniel kom hem grillade han hamburgare för det hade Fenix beställt.  Daniel klippte sedan gräset och jag sorterade även Coronas garderob. Nu är det ordning och reda i garderoberna igen. Har plockat bort 68 ur Coronas garderob, nu är det 74-80 som gäller.
När barnet somnat tog jag och Daniel ett bad tillsammans, mysigt!
 
Lek ute här hemma
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Middag på gång!
 

Smaskigt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0