Onsdag

I går fick jag ett meddelande från Yvonne när jag var på väg till dagis, hon underade om vi inte skulle till öppna förskolan. Var där en del innan sommaruppehållet men har liksom glömt av det lite nu så jag och Corona packade ut oss i bilen och åkte dit.
Det vart som vanlig sångstund som Corona älskar och när den var klar fick hon sätta sig vid pianot och spela några fina toner! Hon älskade att sitta där och hon tryckte så försiktigt.
Efter besöket där åkte vi hem igen, Daniel var hemma igår oxå och kommer bli hemma resten av veckan oxå med sin bihåleinflammation. Corona fick lite att äta och sedan ville hon vila. Jag och Daniel gjorde lunch och kröp ner i sängen och tittade på Sons of Anarchy, mysigt!
Jag gick sedan och hämtade Fenix, Corona sov fortfarande så hon fick vara kvar hemma. När vi kom hem vart det mellis och sedan en snabbfika med farfar. Vi åkte sedan in till norrtälje och BVC. Fenix skulle på 3-årskontroll. Han var jäteduktig och pratade på och klarade alla tester på tal och förståelse. Han klättrade upp i Karins,BVC- sköterskans, knä en stund och ville kolla på hennes dator hihi ! Fenix är en lång och redig kille, han är nästan lika stor som en 4-åring. Corona fick oxå sätta sig på vägen, hon väger nu 9.7 kg. Hon ligger ju inte oväntat fortfarande under viktkurvan men följer så fin sin lilla kurva under alla andra!
Det vart en storhandling på flygfyren oxå innan vi åkte hem och åt mat och nattade barn!
 
På öppna förskolan tillsammans med Leo

Spelar så fint!
 

Man måste självklart läsa bland noterna om man ska kunna spela
 
 
 

Så skojigt!
 
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0