Måndag

 I går tvättade vi och städade lite här hemma efter morgonpromenaden. Efter Coronas sovstund hade det klarnat upp och solen sken så vi gick ut en liten sväng.
Fenix hade önskemål om att åka till Färsna så det gjorde vi, barnen fick titta på djuren och sitta på traktorn vilket båda älskar.
Vi mötte sedan upp Daniel så tog vi en sväng på stan där vi köpte regnbyxor till Fenix samt en tröja. Vi tog även en sväng till babyproffsen för att kika på vagn, dem hade en som var intressant så vi får se. Jag och Daniel ska ta en sväng till stockholm oxå någon dag framöver och kika, men det är ju ingen brådska ännu.
Vi stannade och åt på McDonalds på vägen hem, Fenix fick åka en stund i deras i rutschbana innan vi åkte hem.
Vi kom hem ganska så sent så det var nästan dags att lägga barnen på en gång, dem fick en varsin dusch innan nattningen i alla fall.

Busfia på morgonen
 

På morgonpromenad
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På Färsna
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0