Lördag

I går var Fenix med farmot och farfar till 15-tiden ungefär. Jag och Corona var hemma och mös i regnet. Vi städade och förberedde middag.
Daniel kom hem vid två tiden från jobbet. Han duschade då och gick sedan och hämtade Fenix.
Vi hjälptes åt med det som var kvar av maten och vid 17.30 kom Carro. Hon hade med sig födelsedagspresent till Fenix. Ett tåg och ett kort där det stod att hon skulle bjuda honom på bio, perfekt!
Det vart i alla fall en supertrevlig middag med massa prat. Till förrätt vart det kantarelltoast med parmesanost, Till varmrätt vart det kycklingrullader och pressad potatis och till efterrätt kolakräm och mjölkchokladtopping. Det vart riktigt lyckat alltihopa!  
Tack för en supertrevlig middag vännen!

Busungen hemma på morgonen, mer vild än tam!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kolan kokar
 

Första steget klart
 
 

Nu är efterrätten klar med mjölöchokladmousset på
 

Toasten på G
 

Färdigt
 

Corona och Carro
 

Smaskigt
 

Kycklingrullader
 

Corona älskar att sitta på Fenixs stol
 
 

Från Carro
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0