Lördag

 I lördags förmiddag kom Carina, Kimmo och Elvira hit. Vi började med att äta lite lunch, grillad korv och sedan lite fika. Jag och Carina åkte sedan till lekrymden med Elvira och Fenix. Corona fick vara hos farmor och farfar en stund medans grabbarna bastade.
När vi kom hem efter ett par timmars lekande så tittade vi på film medans grabbarna lagade varmrätten, fylld fläskfilé med rotsaker och hemmagjord bearnaisesås. Jag hade förberett varmrätten och efterrätten innan dem kom. Förrätten vart en kantarelltoast och till efterrätt vart det vitchokladmousse med hallonkompott på, smaskigt!
Fenix och Corona somnade innan efterätten men Elvira var tapper och höll sig vaken trots att hon var mer än trött!
Tack för en supermysig dag!  
 
Bilderna kommer lite huller om buller då jag inte orkar sortera dem nu.
 




































Kommentarer
Carina Helmersson

Ni ser ut att ha haft en bra helg =)

2012-09-09 @ 15:19:54
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
Carina Helmersson

Jag tror inte vi har något planerat så det kan bli kul för pojkarna =)

2012-09-09 @ 21:01:17
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0