Lördag

I går bakade jag två grova pch mörka råglimpor på förmiddagen. När Corona hade sovit klart och vi ätit lunch så åkte vi till Vätö Stenhuggeri. Daniel och Fenix tittade på sten, berg och lite olika maskiner, båda tyckte nog att det var lika spännande. Det låg jättefint till med en fantastisk utsikt. Vi satte oss ner och hade en liten fruktstund innan vi åkte tillbaka igen. Vi stannade till i norrtälje och handlade lite mat samt tapeter till tjejernas garderobsdörrar.
Resten av kvällen blev lugn.
Nybakat

Vätöbron
 

Framme
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gullungar
 

Fruktstund
 
 
 
 
 
 

Glad tjej på väg hem igen
 
 

Handlat täckpapp
 

Ute och leker
 
 
 
 
 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0