Fredag

I går regnade det hela dagen. Som tur var regnade et lite mindre under en stund och då passsade vi på att ta en promenad med Embla. Corona höll på att somna och det var lite för tidigt för henne att sova så hon fikck gå en bit för att hålla sig vaken.  Hon var helnöjd och även Fenix, han höll henne i handen och hjälpte henne upp när hon ramlade, så söt!
När Corona lite senare fick sova tittade jag och Fenix på film, tvättade lite och vek tvätt. När hon sedan vaknade så vart det lunch och sedan åkte vi in till norrtälje för att lämna Embla hos mormor och morfar och möta upp Daniel och handla.
När vi kom hem badade Daniel barnen och sig själv medans jag lagade middag. Fenix tjatade tidigare i veckan om att sova hos farmor och farfar så farmor kom och hämtade honom igår och han fick sova där.
När Coronat somnat här hemma så tittade jag och Daniel på film, mysigt!
Det var tomt här hemma nu på morgonen utan Fenix, han och farmor skulle åka iväg på lite lika saker idag. Daniel jobbar en stund idag men han åt frukost med mig och Corona först, det skulle inte bli så lång dag för honom, skönt! Det regnar även idag, verkligen jättetrist! Jag och Corona får väl mysa inomhus idag. Vi ska förbereda lite middag då Carro kommer ikväll. Ska väl städa av lite som vanligt!
 
Nu ska vi se vad pappa har i garderoben
 

 
 

 
 

Promenad

Pratar med syster
 

Finaste barnen
 
 
 
 

Hjälper syster upp

Bäst att hålla handen
 
 

Mys i sängen framför en film

Fullt med banan i munnen
 
 

Busfia i fönstret
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0