Torsdag

Igår efter att vi hämtat upp Fenix på dagis så åkte vi till mormor på landet, hon har haft semester den här veckan. Vi skulle lämna av Embla där som ska få vara hos dem över helgen.
Vi fick först lite mellis och sedan gick vi en promenad ner till sjön där barnen lekte en stund innan vi gick hem och fikade. Corona gick hela vägen, duktiga tjejen!
Efter fikat åkte vi hem igen och lagade mat. Daniel kom hem runt fem tiden, han hade varit på kurs i Waxholm.
Elektrikerna kom vid halv sju ungefär och fixade ett uttag i Fenixs nya rum samt installerade en handdukstork nere vid bubbelkaret. Jag nattade barnen under tiden som dem höll på med det.
 
Plockar smultron
Matar syster med smultronen
 
På promenad
 
 
 
 
 
Bus och lek vid stranden
 
 
 
 
 
 
 
På väg hem igen
 
 
 
 
Sötaste Caesar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0