Torsdag

I går vart det städ, tvätt och lite fix här hemma. Trist väder så det passade bra!
Till middag hade Fenix beställt kyckling- och currygryta så det fick det bli och han åt som om han aldrig skulle få mat igen. Corona smaksde oxå i sig, hon äter nu nästan precis allt som vi äter, skönt!
På kvällen bakade jag en kardemummakaka och Corona drog sitt strå till stacken och smakade i sig lite smet.
 
På väg och lämna Fenix på dagis
 
 
Fixade i ordning dörren till Coronas nya rum, hon kommer flytta in i Fenixs gamla rum när han flyttar in i sitt nya
Smaskigt!
 
 
 


Kommentarer
Carina Helmersson

Det var sista natten, som det låter har jag inge jobb igen för än halkan/snön kommer då jobbar jag Casper fria veckor

2012-10-19 @ 17:55:48
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0