Torsdag

 Efter att jag och Corona lämnat goaste Fenix på dagis så gick vi hem och lämnade Embla och sedan åkte vi in till norrtälje.  Vi började med att posta ett paket på posten, sedan gick vi till mormor och morfars lägenhet för att hämta nyckeln till huvudingången på farmors boende. Morfar var hemma och sjuk, stackarn.
Vi åkte sedan till coop där det vart lite handling och sedan vidare för att handla en tapet till Coronas garderobsdörrar. Vi åkte sedan till farmor/gammelfarmor och hälsade på. Hon är inte pigg, hon har nu fått smärtstillande och sover mest. Tur att hon inte har ont, ser fridfullt ut där hon ligger. Vet inte om hon uppfattade att vi var där idag men jag hoppas det!
Vi åkte sedan och tankade bilen och sedan vidare till Daisy´s där vi åt lunch med Daniel och hans kollega.
Innan vi åkte hem stannade vi och köpte en fil och en kexchoklad som vi lämnade av hos morfar innan vi åkte hem. Corona hann somna innan vi kom fram till morfar, tröttis! Nu sover hon vidare i vagnen och det är om en stund dags att hämta upp Fenix från dagis, sista dagen för den här veckan!
 
 Nyduschad kille igår
 Redo för dagis
 
 Redo för handling
 På väg till gammelfarmor
 
 
 Tänk att det kan vara så skoj att åka hiss!
 Trött prinsessa!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0