Tisdag

 Efter mys, frukost, morgonpromenad och lite tvätt åkte jag och barnen in till norrtälje. Fenix är jättepigg idag och tillbaka till sitt vanliga jag men fick ha en extra dag hemma från dagis i alla fall!
Vi började med att posta några paket. Sedan gick vi till H&M där vi köpte en tröja och en mössa till Fenix.
Vi gick sedan vidare till Kappahl där vi lämnade tillbaka en tröja samt köpte en body till lilltjejen i magen.
Fenix ville gå in i leksaksaffären så det gjorde vi.
Vi åkte sedan till Ö&B för inhandling av diskmaskinstabletter, Fenix hittade tåg som han ville ha och han fick även två filmer.
När vi var klara med shoppingen så mötte vi upp Daniel och åt lunch, några av hans kollegor var med oxå.
Corona somnade i bilen på vägen hem och jag la över henne i vagnen när vi kom hem, hon sov vidare där i ett par timmar till.
Fenix tittade på sina nya filmer och jag fortsatte att tvätta, har blivit 4 maskiner idag. Jag är ju så löjlig när någon har kräkts och måste tvätta precis allt! Nu är täcken, kuddar, filtar mm tvättade trots att Fenix inte kräkts på dem! Bäst att vara på den säkra sidan, hihi!
Till middag vart det lövbiff kokad i porterfond. Corona och Fenix är tokiga i det!
Nu har jag precis slängt ihop en kladdkaka som står i ugnen, barnen busar med Daniel. Om en timme är det läggdags för pluttarna och då blir det till att krypa ner i soffan och ta det lugnt!
  
 
 Fenix har shoppat
 Spanar runt
 
 
 Lunch
 
 Trött tjej
 Fenixs tåg och filmer
 
 Tröjan och mössan
 
 Bebisens body
 Tittar på nya filmerna
 
Mys
Smakar på smeten!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0