Tisdag

Det var en nöjd Fenix som vi lämnade på dagis i morse. Han har så skoj där och det känns skönt !
Jag och Corona gick hem och gjorde oss i ordning efter lämningen och så åkte vi till Kim och småtjejerna och hälsade på! Dem är så söta tvillingarna och nu har dem växt på ordentligt sedan sist jag såg dem. Corona hade puss- och kramkalas med dem, hon var väldigt förtjust i dem små tjejerna. Vi fick gott fika och kom även därifrån med kläder till lilltjejen, tack snälla !
Vi åt sedan lunch med Daniel och Leif innan vi åkte hem igen. Corona somnade i bilen och sover nu vidare i vagnen.
 
På väg till norrrtälje
 
Hälsar på hos Kim, Nikki och Roxy
 
 
Lunch
Trötter
Fina Fina kläder fick vi med oss hem
 
 
 
 


Kommentarer
Carina Helmersson

Det skulle Casper gilla om vi gjorde =) i för sig jag med =) alltid kul att träffas =)

2012-10-16 @ 16:30:35
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0