Tisdag

 Igår vart det lite städ och mys med prinsessan hemma på förmiddagen. Jag lagasde även middag då vi skulle bort en sväng och komma hem lite senare. Efter att vi hämtat upp Fenix på dagis så gick vi hem och åt mellis och sedan åkte vi in till norrtälje där jag hämtade två jackor till Corona som jag beställt.
Vi åkte sedan till Daniels jobb där vi lämnade av Fenix, han skulle få titta på lite maskiner. Jag och Corona åkte vidare till gammelfarmor där vi mötte upp morfar. Gammelfarmor är inte alls pigg, hon har fått en lunginflammation och penicillinet vill inte ta. Hon sover mest nu och vill inte ha något att äta eller dricka. Hon tittade upp och pratade lite Corona i alla fall! Lilla goa gammlfarmor!
Vi åkte sedan hem och då hade Daniel och Fenix redan kommit hem och ätit middag så då var det min och Coronas tur att äta och efter det var det nästan dags för nattning.
 
 Mys med prinsessan som tycker det är väldigt kul att bli sparkad av lillasyster!
 
 
 Busfrö
 
 
 På väg till gammelfarmor
 
 
 
 Rullstolen är skoj!
 Mys med gammelfarmor
 Kvällsmys med pappa
 
 Coronas nya jackor
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0