Söndag

Fenix vaknade först igår. Jag gick ner med honom och tittade på film och vi hade det riktigt mysigt i soffan. När Corona vaknade gjorde jag frukost till henne och sedan vart det fortsatt mys. Carro och Andreas åkte hem på förmiddagen, Daniel måsse inge vidare så han låg på soffan. Jag bäddade rent och städade av lite. När Corona vilade så la jag mig på sängen med Fenix och tittade på film men han somnade. När han vaknade igen var han jättevarm! Feber! Lite senare kräktes han oxå, stackars liten!
Jag och Corona tog en tur till Gräddö och handlade lite.
Jag mös och duschade med Fenix innan jag åkte in till norrtälje för att gå på bio med Erika, det vart en trevlig biostund!
Innan jag åkte hem igen så hämtade jag upp Embla hos mamma och pappa!
Fenix hade kräkts en gång till medans jag var borta men han hade fått i sig lite välling och somnat när jag kom hem. Corona sov oxå!
 
Fin blomma som vi fick av Carro och Andreas
Morgonmys
 
 
Bröd på gång
 
Liten sjukling
Bilnycklar och plånbok måste man ha om man ska handla
Gullfia
Mys innan jag åkte
Bio och godis fick avsluta kvällen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0