Söndag

I söndags fixade vi lite här hemma på förmiddagen, Daniel monterade lite möbler och jag tvättade undan lite tvätt och småplockade lite. Fenix fick rensa lite bland sina leksaker.
Daniel åkte iväg och köpte lunch, det fick bli en räksallad för min del! Vi åkte sedan in till norrtälje för att möta upp mormor, morfar och morbror för att ta farväl av farmor. Fenix frågade om vi skulle hälsa på gammelfarmor när vi stannade uanför boende, vi beslutade då att han och Daniel fick åka och handla en rullgardin till Fenixs rum istället. Det är svårt att veta hur mycket dem färstår så vi kände att det var lika bra att han inte var med. Corona fick däremot följa med, hon är så liten ännu. Vi sa farväl och personalen hade gjort så fint!
Vi åkte sedan ner på stan allihopa och tog en fika på pelikan innan vi åkte hem igen. Fenix somnade i bilen och vi bar in han i hans nya rum när vi kom hem igen och där sov han vidare en stund. Corona hjälpte sedan till att väcka honom!  
När vi kom hem pysslade vi lite mer med Fenixs rum och så vart det middag.
Jag fick jättefina blommor av farmor, farfar och Mikael, tack snälla!
Fenix ville sova i hans nya rum så det fick han, han somnade gott i sin nya säng!
 
Fenix rensar
Lunch
Hos gammelfarmor
 
Får hjälp av morbror med mössan
Fika
 
Hemma igen
 
 
Trött kille
Glader
 
Hjälper pappa
Försöker väcka Fenix
Fina blommor
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0