Onsdag

Idag fick Fenix komma till dagis igen. I morgon har dagis planeringsdag och på fredag är han ledig som vanlig så det vart bara en dag på dagis denna vecka!
När vi lämnat Fenix på dagis så städade jag av här hemma. Vid halv tolv kom Carina förbi på en pratstund och fika, så trevligt så! Hade massor att prata om då det var ett tag sedan vi sågs.
Efter fikat hämtade jag och Corona Fenix på dagis, han fick självklart oxå lite fika när han kom hem!
Corona var lite mammig på eftermiddagen och ville ligga och mysa på mig så medans middagen var i ugnen hade vi en mysstund!
När Daniel kom hem vart det middag och nu blir nog kvällen ganska så lugn. Ska nog hoppa in i bastun en stund i kväll med Daniel när barnen somnat.
 
Glad tjej
Busungen
Corona vill ha med sig Embla hem från dagis igen
 
 
Fika
Pannkakslunch
Carina och Corona
Fenix fikar oxå
 
                          Mys med lilltrollet
                                                                                                                                                       
                                                                                                                                                                                                                                                          
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0