Onsdag

Idag åkte jag och Corona in till norrtälje på förmiddagen. Vi började med kappahl. Vi fick en värdecheck på en gratis body där i ett gravidpaket så då letade vi reda på en fin body till lillasyster. Corona fick även ett par byxor och två tröjor/tunikor.
Sedan vart det en sväng till apoteket där vi handlade handsprit samt ytdesinfektion. Då jag spritade av hela hemmet sist Fenix kräktes, då jag är så nojig, så var båda delarna slut! En sväng på flygfyren vart det oxå för inhandling av frukt och diverse annat! Våra barn är små fruktomaner så det är en strykande åtgång på frukt här hemma!
Vi var precis klara när Daniel ringde så vi träffades vid Daisy´s och åt lunch tillsammans, hans kollega Leif var oxå med.
Corona somnade sedan i bilen på vägen hem, jag la ner henne i  vagnen när vi kom hem och där sov hon vidare.
Nu är Fenix hämtad från dagis och efter mellis så ville Fenix ha en bulle så dem fick en varsin bulle idag.
Idag blir det tacos till middag, ska börja förbereda det om en stund!
 
Mysmorgon i sängen
Corona försöker knyta loss Embla utanför dagis
 
Shoppingdags!
Lunch med pappa
 
Trött prinsessa
Coronas kläder
 
 
Lillasysters body
Nu är vi redo för alla bakterier!
Corona ligger och vaknar till
Hemma från dagis
Gott med bulle
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0