Onsdag

En trött liten Fenix kom in till oss i morse och ville titta på film, han kröp ner brevid Daniel och mös!
Vi gick som vanligt ner till dagis och lämnade Fenix och sedan hem igen. Det var meningen att vi skulle träffa Marie och Linnéa på öppna förskolan men Marie var sjuk så det får bli nästa vecka. Jag och Corona åkte till Gräddö för att handla, vart ett stopp på kyrkogården så Corona fick tända ljus för faster Cecilia.
Corona skulle ha egen vagn i affären, det är tur att man inte har bråttom!
Nu är vi hemma igen och Corona sover.
 
 
Morgonmys med pappa
Mammas tjej
Tänder ljus
 
 
 
 
 
 
 
Shopping
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0