Onsdag

 Som vanligt gick jag, Corona och Embla och hämtade upp Fenix på dagis vid halv två. Det vart lite mellis och sen lekte barnen medans jag lagade middag, fick bli köttfärslimpa. När Daniel kom hem åt vi tillsammans, barnen älskade köttfärslimpan och åt som hästar, så roligt!
Vi gick sedan ut allihopa och Daniel fortsatte med att fixa stegen på taket så nu är det klart tills sotaren kommer!
Farfar kom förbi och fikade och som vanligt fick båda barnen en peng att stoppa i sina sparbössor, dem kommer vara rika snart!
Efter uteleken var det dusch och läggning för dem små trötta trollen!
 
I går låg Corona en stund och mös på min mage, lillasyster i magen började då sparka på henne och Corona skrattade och skrattade, så sött!
 
 
 
 Skoj att få lite sparkar på sig
 
 Ute och leker
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0