Måndag

Natten har varit lugn. inge mera kräks. Fenix var lite tagen i morse. Han låg på vår säng i två timmar och slötittade på film och drack lite vatten. Han piggade dock på sig och har nu ätit ett äpple och välling och är uppe och rör på sig. Han är nog snart tillbaka i sitt rätta jag, han är på god väg i alla fall!
Corona och jag var på nedervåningen medans Fenix tittade på film i morse. Jag hoppas verkligen inte att hon blir smittad och försöker hålla isär dem lite men det är svårt!
Corona var dock lite seg hela morgonen och låg och gosade in sig i mig, vi får se om det är på gång hos henne oxå. Hon ligger och sover för tillfället. Blir en lugn dag hemma med trollen idag och Fenix får även vara hemma imorgon!
 
Gullunge
Trötter
Oxå trötter
 
 
Äpple är gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0