Lördag

I lördags morse bakade jag mockarutor och sedan vart det mys med barnen! Carro och Andreas kom hit vid två ungefär. Vi fikade lite och sedan gjorde dem sig iordning inför kvällen!
Mormor och morfar kom vid halv fyra, dem fick lite instruktioner om barnen då dem skulle vara barnvakt.
Vid halv fem tog vi bilen mot Stockholm. Det vart en god och trevlig middag på Jimmy´s steakhouseoch efter det åkte vi vidare till Nacka Strand och Öl och Whiskeymässan. Det vart en trevlig kväll med mycket provsmakning för alla utom  mig, hihi! Jag var nog den mest uttittade under kvällen i alla fall......folk tittade på magen och sdan mitt glas som i sig var tomt men dem undrade nog! Jag drack i alla fall inte en droppe!
När vi var nöjda så åkte vi hem igen, Carro och Andreas sov i vår gäststuga. Allt hade gått bra med änglarna! Tack för hjälpen mormor och morfar!  
 
Smeten var god!
Färdigt!
Bus med pappa
Busfia hittar nya ställen att klättra på hela tiden!
Älsklingarna!
Middag!
 
 
 
Framme på mässan
 
 
 
 
 
Haha, snygg man blev!
 
 
 


Kommentarer
carina Ohlsson

Ser ut som ni hade det bra i lördags =)

2012-10-01 @ 13:29:34
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0