Fredag

I går vart det mycket lek och bus ute, solen kikade fram och det vart riktigt skönt ute. När Daniel kom hem körde han upp lite utemöbler på logen, dags att höststäda lite! Barnen åkte kärran efter gräsklipparen och var mer än nöjda med det!
Corona är ju även störtförälskad i gräsklipparen så hon fick åka med pappa några varv på den, lyckan var total!
Vi var över till farbror Mikael en stund på eftermiddagen och sedan följde han även med hem hit. Daniel, Mikael och barnen busade ute och spelade fotboll medans jag ordnade vår middag, ost- och skinkpaj.
Barnen somnade gott efter en dag ute i solen och jag och Daniel åt middag när dem somnat vid halv sju.
I morse var det frost ute. Hela familjen låg och mös en lång stund i sängen innan vi gick upp! Vi tog sedan en promenad till bageriet i Södersvik och handlade frukostbröd. Frukosten är nu intagen. Barnen busar här inne och Daniel hjälper farfar att såga ner ett träd. Lite senare ska vi in till norrtälje och titta på färg och eventuellt tapeter till Fenixs nya rum. Vi ska även ta en sväng ut till mormor och morfar och mata deras katter då dem har åkt och hälsat på morbror Martin och Therés i Malmö.
 
Busfrö
 
Mysig utevistelse
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Smaskig paj!
Frost!
På väg till bageriet
 
 
Det här fick det bli!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0