Fredag

Igår var det meningen att vi skulle träffa Carina och Casper men Carina vart inringd på jobb. Jag och barnen åkete då och handlade. Väl hemma igen vart det matlagning, gjorde en köttgruta med massa gott i som fick koka i rödvin i tre timmar. Vi bakade även kanelbullar samt gjorde en äppelpaj.
Jag gav barnen mat innan Daniel kom hem, han var på kurs i går oxå och skrev prov så han kom hem efter fem.
Jag och Daniel åt när han kom hem. Grytan vart jättegod och Fenix åt som bara den , skoj! Det är så roligt att han gillar "vuxenmat" .
 
Bananintag på flyfyren
 
Köttgryta på gång
Färdiga bullar
Äppelpaj
Grytan puttrar på
Smakar nybakt bulle


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0