Fredag

Igår morse åkte jag och barnen till gräddö och handlade lite. När vi kom hem fick Corona lite mellis och sedan fick hon sova. Fenix ville titta på film och jag passade på att baka. Det fick bli kolakakor och chokladkolakakor. Bakade även chokladcupcakes och sedn gjorde jag en topping med vitchoklad.
Daniel slutade tidigare och köpte med sig lunch hem. Mysigt!
Vid halv två kom Erika hit och fikade. Daniel var med en liten stund och sedan åkte han ut i skogen med farfar och sågade ner till träd till en kommande brygga.
Jag, barnen och Erika fortsatte fika och det blev massa prat och skratt!
På kvällen lagade Daniel mat till både barnen och oss, vi åt när barnen hade somnat.
 
Cupcakes på gång
Klara
Kakor på gång
 
 
 
 
Färdigt
HElt färdig cupcake med vitchokladtopping
Mys med pappa
 
 
Fikadags med kakor, bullar, kardemummakaka och även cupcakes
Smaskens
 
 
Embla ville oxå ha!
Pratar med Erika
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0