Fredag

Jaha ja, under natten har det kommit lite snö här, gissa om barnen var lyriska imorse. Det vart frukost i  magarna och sedan ut på en promenad i snön! Det är inte alls mycket som kommit men roligt för barnen ändå! Daniel har ju jobbat in fredagen så han är ledig idag, supermysigt!
Efter promenaden satte Daniel lister i Fenixs nya rum och hämtade in hans nya säng. Fenix är så glad över sitt nya rum även om det bara finns en säng där just nu.
Efter sovstund och mellis åkte vi hem till Marie, Janne, Liam och Linnéa för lite lek och fika. Fenix hade nästan inte tid för fika utan lekte bara med Liams leksaker, tjejerna däremot fikade hejvilt med kakor! Vi fick kanongod paj! Efter fikat och lite tv-spelande för Daniel och Liams del så gick vi ut. Barnen fick leka och busa en stund innan vi åkte hem igen efter en supertrevlig stund!
Barnen har nu fått mat och även ett bad. Nu blir det en lugn kväll för oss alla! Daniel ska laga vår middag ikväll, spännande, jag får inte reda på vad det blir!  
 
Mys igår
 
Morgonpromenad och lek och bus
 
 
 
 


Kommentarer
Carina

Hoppas ni hittade allt ni ville ha när ni handla i dag =)

2012-10-27 @ 19:53:59
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
Carina Helmersson

Ja det kan vara dyrt med barn =/
Men skönt att ni hitta sådant ni behövde och ville ha =)
Ska se vad våran dag säger vi ska kanske åka till Tina och Junior då kanske jag och casper kan komma förbi er.
Men jag vet inte så mycket än =)

2012-10-28 @ 09:15:29
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0