Torsdag och Fredag

I går så fixade jag liten i lilltjejens rum. Jag maskerade alla golv- och taklister samt dörr- och fönsterfoder. Täckte även golvet med täckpapp.
På eftermiddagen kom farmor, farfar och Mikael hot och åt middag. Det blev köttgryta och sedan blåbärs- och hallonpaj till efterrätt. Corona smakskade i sig massor med paj, hon verkar även tro att man kan absorebera upp pajen genom kroppen eftersom det nästan var paj på henne än i henne, hihi! Jag hade i alla fall klätt av henne innan hon fick börja äta. Daniel bar in henne i duschen där jag tog över och började operation sanering av damen. Hon blev ren till slut i alla fall!
Idag är Daniel hemma, han har jobbat in den här dagen. Han roade barnen i morse medans jag målade lilltjejens rum. Det var grönt innan och nu är det lila. Det blir nog jättefint när det är klart, ska måla en gång till, får se om jag hinner med det imorgon kanske.
Daniel ska snart till norrtälje och skriva om lite lån, barnen och jag håller oss nog kvar hemma, det snöar och blåser väldigt så det är skönt att hålla sig inne en sån här dag!
 
Corona smaskar i sig paj
 
 
 
 
 
 
 
 
Innan målning
Efter första strykningen
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0