Torsdag

Idag lämnade jag båda trollen på dagis och åkte sedan hem och städade lite. Startade en tvättmaskin och fixade lite. Halv tio kom Yvonne hit med Leo, dem hade varit på BVC innan.
Det vart en långfika på tre timmar med massa prat om både det ena och det andra. Trevligt! Hade en liten kasse med pojkkläder till Leo som dem fick med sig hem. Overaller och så kan vi tyvärrr inte ge bort då Leo för tillfället är större än Corona och hon behäver dem, hihi! Leo är 11 månader yngre än Corona men ändå mycket större, lite roligt! Han är en redig pojke som Fenix var när han var bebis!
Efter fikat hängde jag lite tvätt och startade en till maskin. Om en halvtimme är det hämtning på dagis och då blir det full rulle här hemma igen!
 
Glada barn redo för dagis
 
Fick bli cupcakes till fika som vi bakade igår
Provar majskrokar
 
 
Söta Leo
 
 


Kommentarer
Carina Helmersson

Hej =)
Oj det var en del saker du skulle göra =)
vi kan ju höras under veckan så får vi se =)

2012-11-15 @ 18:03:55
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0