Torsdag

Jaha, igår eftermiddag började det snöa och det har inte slutat ännu. Barnen var alldeles överlyckliga i morse när dem kom utanför dörren! Corona la sig ner i snön och bara mös och skrattade! Tokiga ungar! Nu är dem på dagis. Vi blir alltid lite sena varje dag då Corona har kommit in i en sovperiod igen. Hon somnar halv sju på kvällen och sedan får jag väcka henne klockan åtta på morgonen för att hinna til dagis inom någon rimlig tid i alla fall. Dem ska ju vara där halv nio.
Det var egentligen meningen att Carro skulle kommit hit och ätit lunch idag men jag fick ett meddelande igår kväll att hennes dotter hade kräkts så dem håller sig hemma och det är vi tacksamma för, ingen magsjuka här tack! Den underviker så länge det bara går!
Ska börja fixa lite i lilltjejens rum nu, blir nog till att skruva loss lite möbler samt maskera inför målningen.
 
 
Lyckliga snömonster!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0