Tisdag

Efter att jag lämnat barnen på dagis i morse så åkte jag in till norrtälje för att få min Mother-to-be behandling som jag fick av bästa Carro i 30-års present. Det var hennes syster som utförde behandlingen som var helt underbar och bestod av helkroppspeeling och serum, massage och skalpmassage, så himla skönt! 1½ timme låg jag och njöt!
Efter behandlingen mötte jag Erika på Pelika där vi åt lunch tillsammans och pratade massa strunt som vanligt!
Det vart en svampsoppa idag och sedan en fransk chokladtårtsbit efter, himla smakigt! Det vart sedan en tur på stan och Erika höll mig sällskap. Jag handlade en julskjorta till Fenix och en julklapp till Corona. Passade även på att handla en födelsedagspresent inför helgens kalas.
Innan jag åkte hem stannade jag till vid Jysk och handlade en gardinstång. Stannade vid dagis och plockade upp barnen på vägen hem, dem hade haft det skoj på dagis!
Farmor kom förbi med varsin ljusprydnad till barnen. Tack!
Nu är middagen intagen och jag har vikt och hängt lite tvätt. Snart är det nattning av barnen som båda börjar bli trötta!  
 
 
Väntar på att få åka till dagis.
Bråttom till dagis
God lunch och efterrätt!
 
Hemma och spanar igenom leksakskatalogen som kom med posten
 
 
Fenixs nya skjorta
Myser i vår säng
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0