Söndag

 Igår var tdet väldigt kalasigt! Efter frukost och morgonpromenad var tdet en sväng till farmor och farfar för fika, Fenix fick en tågbana och Corona hästar. Efter det bytte Daniel till vinterdäck på bilen, jag och barnen var inne och plockade lite och busade.
Efter lunch åkte vi in till norrtälje och handlade lite och efter det åkte vi till Grovsta för att fira Agneta som fyllde år. Det vart massa smaskigt fikabröd och barnen åt och åt och åt!
När vi firat klart henne åkte vi vidare till Rasbo för att fira Nea som oxå fyllt år. Det bjöds på smaskig lasagne med sallad och bröd och efter det kladdkaka. Fenix lekte både med Carros pappas hundar och dem andra barnen. Corona tyckte oxå att hundarna var lite festliga och skulle pussa dem hela tiden!
Det var två trötta barn som hade vi med oss hem sen, dem somnade i bilen och sov vidare hela natten sen.
 
 Fika hos farmor och farfar
 
 
 Nya tåget
 
 Fenix ville ta kort med min kamera, han försökte ta på Corona oxå men hon kom liksom inte riktigt med på bilden, hihi!
 Massa gott fika hos Agneta och Stig
Tårtdags!
 
 
Hemma hos Carro för att fira Nea
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0