Söndag

Daniel hjälpte sin pappa i skogen både på lördags- och söndagsmorgonen. Barnen och jag var kvar hemma och hade det mysigt!
Efter Coronas sovstund i söndags åkte vi till Vallby för att gå på julmarknad. Dem skulle ha ponnyridning och Fenix ville så gärna rida. Tyvärr hade dem slutat med ridningen när vi kom, trist! Fenix fick i alla fall fiska i fiskdammen! Vi åkte sedan till mormor och morfar på landet för att hämta upp Embla och sedan vidare in till norrtälje.
I Norrtälje vart det inhandling av färg och matta till bebisens rum samt lite mat. Barnen hittade en varsin dammvippa som tydligen var väldigt festliga så dem fick följa med hem.
Hemma var det sedan middag och mys med barnen innan läggning.
Jag tjuvstartade med att sätta upp lite julgardiner och adventsljusstakar.
 
 
BIlder från Söndagen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0