Onsdag

 Idag efter att jag lämnat barnen på dagis så vek jag ihop lite tvätt och plockade undan lite här hemma. Jag åkte sedan in till norrtälje och handlade lite innan jag mötte Carina vid Pelikan där vi hade en trevlig fikastund. Mycket prat och gott fika!
På vägen hem hämtade jag upp trollen igen. Corona hade precis vaknat så hon fick sitta och vakna till en stund i mitt knä innan vi gick ut och hämtade Fenix och åkte hem. Vi åt mellis och sedan gjorde vi en pepparkaksdeg som nu står i kylen och sväller till sig. Barnen tyckte det var jätteskoj att göra deg och framför allt var det väldigt gott med deg tyckte båda!
Det vart sedan matlagning. Korv- och rotfruktsgryta. Barnen åt som hästar! Nu springer dem runt här och leker. Daniel ringde nyss och blir sen hem idag, han hinner nog inte träffa barnen innan nattningen tyvärr.
 
 
 Fenix hjälpte Corona med maten igår!
 Corona och bebisen fick en varsin sådan här kudde från IKEA igår.
 3 sådana här fotoramar blev det till bebisens rum
 Så söta små IKEA kassar, barnen fick en varsin!
 
 
 Lådor till bebisens hylla.
Handlade fler fotoramar, en matta, en hylla till Coronas rum och julklapp till Corona oxå!
 Smaskig fransk chokladtårta på Pelikan tillsammans med Carina idag
 
Nu gör vi pepparkaksdeg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 Gotteligott!
 
 
 Fenix hjälper till med maten!
 
Smaskigt värre!


Kommentarer
Carina Helmersson

Ser ut som om du hitta en del roligt på ikea =)

2012-11-22 @ 08:10:18
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0