Onsdag

Morgonen började med att vika lite tvätt, skönt att få undan tvättställningarna! Vi gjorde oss sedan iordning och åkte till dagis där jag lämnade av trollen. Jag åkte sedan vidare in till MVC. Allt såg bra ut, det är så mysigt att lyssna på lilla hjärtat! Hon ligger ganska så djupt ner i bäckenet nu med sitt huvud och hon kommer förmodligen inte att vända på sig något mer så det är perfekt, hon ligger i startposition liksom!
Jag har gått upp ½ kg på 3 veckor, inte så mycket att skryta om men förväntat. Magens mått börjar oxå sjunka ner under kurvan nu men det gjorde den med Corona oxå och hon var ju alldeles normalstor!
Vi fick i alla fall en godkändstämpel och ett besök till om tre veckor.
Jag åkte sedan och handlade lite på flygfyren. Äntligen har julknäcket kommit! Jag skulle äta lunch med Erika idag men fick ett meddelande när jag var och handlade att en av hennes hae kolik och hon var tvungen att ställa in. Jag åkte då hemåt men fick ett till meddelande innan jag kom hem om att koliken hade släppt och att hon gärna ville äta lunch. Jag åkte då hem och packade ur sakerna då jag ändå nästan var hemma. Jag plockade även ur diskmaskinen innan jag åkte tillbaka till norrtälje för att äta lunch på pelikan med Erika. Det vart en god laxfjäril med rotsaker och efter det en gigantisk chokladboll! Vi hade det jätteroligt och trevligt! Efter lunchen följde hon med mig först till babyproffsen för att hämta en babybox, sedan till kryddan och till apoteket och så avslutade vi på Ditt vackra jag för att beställa tid till min behandling som jag fick av bästaste Carro på min födelsedag. Vi skildes sedan åt och jag åkte och hämtade upp trollen.
Vi åt mellis och sedan förberedde jag middagen och bakade några cupcakes, barnen var alldeles lyckliga över att få slicka ur skålen.
Nu har vi ätit middag och lekt en stund. Daniel kommer hem runt 18-tiden trodde han så han hinner träffa barnen en liten stund innan dem ska sova.
 
Tjejen låg och väntade på mat igår
Äntligen är julknäcket här!
Smaskig lunch
 
Hämtat lådan
Mys med en liten tröttis efter dagis
 
 
Väntar på muffins
 
Busfia!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0